Saturday 10 September 2011

HIIT and pullups combined

Friday was rest day.
Today (saturday) I needed to get back to it.
HIIT was neglected last week and so I wanted to get that in but also to do the pull ups that didn't get done yesterday.
So
I skipped 10 mins then did set 1 of pullups 7 reps
skipped 1 min set 2 ...6 reps
skipped 1 min set 3 ...7 reps
skipped 1 min set 4 ...8 reps
skipped 1 min set 5 ...9 reps
skipped 1 min set 6 ...6 chinups
skipped 1 min set 7...10 leg raises
skipped 1 min set 8...10 weighted leg raises
skipped 1 min set 9...10 weighted leg raises
skipped 1 min set 10..12 band assisted pull ups
kettle bell swings 1 min skip 5 mins to cool down.
This all took about 42 minutes and was hard work!

We walked into town earlier so I feel I have had a good exercise day today.

No comments: